DARMOWA DOSTAWA GRATIS DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA!

Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.  

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

 

LUXI SP. Z O.O.

Ul. Marczukowska 2B/110

15-724 Białystok

690 806 156

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać poniżej:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

LUXI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Marczukowska 2B/110, 15-724 Białystok

adres e-mail: sklep@luxi24.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*): .............................................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................................. - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) .............................................................................................................................................................................. - Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych): .............................................................................................................................................................................. - Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych): .............................................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................................. ............................................................................................. Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ (*) Niepotrzebne skreślić.

 

Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: sklep@luxi24.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt. 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 690 806 156

E-mail: sklep@luxi24.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, obniżenie ceny oraz zachowanie towaru przez klienta, całkowity zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:
LUXI SP. Z O.O.

Ul. Marczukowska 2B/110

15-724 Białystok

690 806 156

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się w zakładce regulamin. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: sklep@luxi24.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl